BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 1, 2010

S.e.K.e.J.a.P, lepak jap

sebab ini blog saya, so saya rasa xsalah saya nk menconteng dikala kebosanan malam ni. saya pn xrasa ada org baca tulisan saya ni.maybe ada la sorang dua yang suka lalu-lalang kat sini.but who cares..

siang tadi jawab chem, T.e.R.U.K. ini bukan main2.ini betul2. tingl satu paper lg.paper bio.malas pulak nk blajar.rasa cam mmg dah summer.sbb thap kemalasan xboleh dicontrol dan diluar kawalan, maka saya mendenda diri saya dgn meng"deactivate FB" tgk lah bape lame boleh tahan.at least saye malas, xda lah main FB.haha

saya rindu pulak kat ibu saya. Ibu saya slalu skyping dgn saya.hari2.xpernah miss.kalu termiss 1 mlm, mungkin sbb sy tertido awal, but then hari esok sy akan rasa lain mcm jer gelisah dlm hati ni. ini adalh part yg agak "ngada2"@"mnja". well, lg skali, who cares? haha

Teringat pula pada bapa saya.seorang yang sgt baik. tak pernah jemu berkorban untuk segalanya. wlupon bapa penat, bapa x mengeluh. Instead, xpernah memaksa anak2 dlm plih jln hidup. Sy brsyukur sbb ada dlm kalngan rakan2 sy, ada yg parents tentukan msuk school mana lah, course manalah.Dan condemn, bila anak xnak. saya sayang bapa saya wlaupn saya jarang impress sayang saya pada bapa. wlupn dulu bapa garang wktu saya kecil,sy fhm mungkin itu tekanan pjabat.lgpn, bapa mmg strict orgnya..

mm..sedihla pulak.saya hrp sy masih ada peluang untuk bertemu dua insan ini tahun depan.

0 comments: